söndag, november 01, 2009

Helgen v. 44

Vilken helg jag har haft, nu trött och nästan självmordsbenägen. Mer om det senare.
Efter första konserten med Winnerbäck i fredags var tanken att jag skulle hem och sova. Hem kom jag, men sov gjorde jag inte. Svidade istället om och hamnade på förfest och efterföljande utgång med Stjärnan och hans crew. Dansa var målet och som vi dansade. Efter fyllekäk var planen efterfest hos Stjärnan men efter stakethångel somnade hela sällskapet.
Vaknade till första gången vid lördagens lunch men alla var inte fullt så pigga så vi alla somnade om igen och vaknade inte upp förräns det var dags för konsert 2/3. Helgens skönaste var helt klart efter denna konsert då en lång dusch och en sådan simpel sak som att borsta tänderna gjorde mig till ny människa.

Idag var det en lite tyngre dag då IFK inte lyckades motstå AIK i allsvenskan-finalen, konsert 3/3 och såhär tre Winnerbäck-dagar senare är jag på grund av hans musik benägen att genomföra det där självmordet. Fast...då missar jag ju Kents fyra (!!) konserter i mars. Helt klart värt att vänta på. Och om det är såhär man spenderar helger, vilket är svårt att glömma bort under ett halvårs jobb, tja, då ser jag fram emot vad kommande vecka har att erbjuda!


Allt var inte vårt fel, den var inte helt intakt innan
men allt vi orsakade var en olycka!

Bilden har inget att göra med texten.....eller?

Inga kommentarer: