tisdag, november 03, 2009

Always look of the bright side...

Det är ett förbannat trist ämne att skriva om; mina stundtals sömnproblem. Alltid rätt antal timmar, men jag byter lätt sida av dygnet. Imorse när jag gick upp kl sex efter mindre än tre timmars sömn tänkte jag att det börjar bli dags att ställa om och komma i rätt fas, sen slog det mig att jag kanske ska behålla den här rytmen för att underlätta tidsskillnaden på semestern om två veckor. Kan det funka? Även om jag avresemorgonen måste gå upp vid halv fyra-tiden (ungefär samma tid som jag oftast somnar) eller inte sover överhuvudtaget den natten kan jag således sova på planet och därmed vara vaken under dagtid i usa. Där har vi det...

Så lätt vände vi negativa sömnissues till positiva. Nu ska jag bara orka vara vaken lika länge inatt...



Inga kommentarer: