torsdag, juli 09, 2009

Change of plans

Åh, det här med semester är ju en sjukt charmig idé. Dessutom är jag sällan såhär produktiv.
Dock började dagen något mindre roligt då det gick upp för mig att Söderhamns-planerna gällde denna helg och inte nästa. Där gick den planen upp i rök. Attans bananer liksom. Nåja, det kommer fler tillfällen. Förhoppningsvis denna sida årsskiftet.

Varuhuset säsong 2 är nu över, det tog mig inte lång tid att se igenom hela boxen. Jag är rejält längtansfull inför den tredje säsongen som släpps om en månad. Det är ändå lång tid. Inga Gill säger jag bara. Denna charmanta, underbara mormorsliknande dam. Gotta <3 her!

Snart helg. Full fart framåt. Även om regn har sina fördelar så är det väl ändå på sin plats att solen kommer tillbaka nu! Sen blir det östkusten och eftersom att nästa helg nu inte blir av satsar vi hårdare på semesterplanen #1.

Dagens låt (stackars mina grannar, de är ändå trivsamt tålmodiga med både min röst och musik):

Inga kommentarer: