lördag, april 18, 2009

Sån kompis jag är då!

Hela mitt etuna-crew förflyttar sig norrut idag för att fira vår vän Täddä som igår fyllde år. Bjuden var även jag men så kom jobbförfrågan från chefen för någon vecka sen och tyvärr är jag för svag för att säga nej till pengarna. Jag är en sån hora!
Detta innebär att från och med idag jobbar jag ALLA lördagar fram till 17 okt, helgen efter att parken stängt för säsongen. Och då har den ännu inte börjat än, så det ser låååångt ut i tunneln (ok, två lördagar har jag off, men de är under min obetalda semester, så det räknas inte helt).
Men jag klagar inte! Kvällen innebär inte en utan två hela konserter med Christer Sjögren och hans sidekick Pernilla Wahlgren. Att jag är seg från igår, skulle behöva sova mer och att solen lyser och gör att man vill vara ute och absolut inte instängd i en svettig sportlokal gör att hela dagen känns wohooo! Som igår, nu köör vi!

Inga kommentarer: