lördag, april 18, 2009

Ibland så...

Jippie för att jag lyckats lära mig mobilblogga, wtf för att inläggen inte hamnar överst och sorry för att inläggen blir sjut ointressanta, men om jag väl kan så gör jag!
Skulle nu vilja skriva så mycket..........men antagligen skulle jag ångra mig imorgon och om jag väl skrev det jag vill så skulle det kanske inte göra något gott, kanske skulle det vara mer till min nackdel. Jag tänker inte skriva ut personliga tankar och känslor på ett sådant här offentligt forum när jag vet helt fel människor läser.

Men jag kan säga att jag inte ser fram emot att lägga mig ensam. För att erkänna att sova sked, onykter eller ej, vore något jag skulle vilja mer än gärna, är väl knappast något konstig. Min psykologilärare sa att närhet var ett av de viktigaste mänskliga behoven vi har.
Att det dessutom aldrig blir med personen jag tänker på är jag van vid!

1 kommentar:

Nives sa...

Men Marika då :(!