tisdag, april 07, 2009

Palo Alto - San José - Facebook

Dag ett avklarad och det med bravur! Starkt gick vi ut och jag tror vi besökt nästintill alla affärer redan som står på listan. Starbucks igår som sagt, idag Abercrombie, Jamba Juice, Victoria Secret, Cheesecake Factory med mera, med mera. Började vid Stanford Mall, hämtade bror på hans skola, träffade hans tränare och fortsatte bort till San José (nästan med en avstickare till Salt Lake City då GPS'en var fel inställd) och ett ännu större shoppingcenter. Veckan börjar lovande må jag säga.

Efter middagen på väg tillbaka till hotellet visade bror mig vad som visade sig vara huvudkontoret för mitt älskade, underbaraste, fantastiskaste facebook av allt här i världen. Ja, sånt är livet här i Silicon Vally. Jag kommer aldrig vilja åka hem, varför skulle jag vilja det när jag har vad mitt liv kretsar kring inom en promenadradie av 5 minuter?!?!

Inga kommentarer: