måndag, april 06, 2009

På semester

Så, nu har jag flygit 1:a klass över Atlanten, (med väldans massa benutrymme, gratis filmer och serier, sjukt mycket mat och lite champagne på det), mellanlandat i Atlanta, druckit Starbucks-kaffe och irrat runt på SFO med virriga föräldrar, missat lillebror, fått fram hyrbilen och checkat in på hotellet och sovit en skön lång natt (eller dag för residenter hemma i Svedala) i världens största säng som jag slipper dela, med världens skönaste och flesta kuddar. Öronpropparna var i så jag hörde inte far snarka en enda gång. Nu väntar amerikansk frukost och jag hoppas i mitt stilla sinne på pannkakor och färsk frukt. Det första finns tydligen inte i "vår" frukostmatsal, men önska kan man ju alltid.


Återkommer vid senare, lämpligare tillfälle med bilder och mer berättelse om vad vår tok-familj tar oss för. På återseende.

Inga kommentarer: