onsdag, oktober 29, 2008

Nästan så jag blir rädd för mig själv


Ja jäklar. Nu börjar det. Och det känns banne mig riktigt bra.
Igår handlade det om att uträtta vissa saker och de blev ta mig tusan uträttade. Som till exempel baka den där cheesecaken och vilken dröm det blev sen då! Fast det fick jag reda på först idag då den var tvungen att frysas över natten. Men jag kan lova att a) den var värd att vänta på b) jag lär får göra om den många gånger!

Idag var det fritid över innan kulturkvällen så jag passade på att ta en promenad runt stan på ställen jag alltför sällan besöker. Så som hamnen. Blåsigt såhär års visserligen men det gjorde upplevelsen friskare och när solen skiner som den gjorde idag är Göteborgs hamninlopp svårslaget, oavsett vindstyrka. Det enda jag som fattades var havsdoften...

Inga kommentarer: