söndag, september 07, 2008

Sommarlåtar 2008

Ni vet ju att jag tycker om att spara på gamla minnen och musik till förmån för nostalgiska stunder. Då måste jag ju se till att printa ner vilka låtar, som enligt mig, symboliserar den gångna sommaren. För nog är det höst nu allt. Tyvärr tycker jag inte om att erkänna det men alla tecken finns där. Regn mer än sol, mindre på Liseberg, småstartar arbetet i sthlm imorn (där det btw enligt smhi ska vara fucking 9(!!) grader imornkväll, I kid you not!) och tjocka material på kläderna i butikerna. Säger de som vet...
Nej, min lista över låtarna är absolut inget annat än kommersiell smörja enligt den creddiga massan, but do I care? Håll till godo!


Fick jag med de bästa? Bra eller anus?

Någonting måste ju vara bra då dans-på-bardisken förekom under sommaren!

Inga kommentarer: