torsdag, augusti 14, 2008

Ganska bra gjort, ändå!

Efter jobbet sällskapade jag med ett skönt gäng parkvårdare för en 5kamp med efterföljande öl.
Tävlingen gick över förväntan, kom in och fick näst högsta poängen i första grenen, vann andra men efter det gick det utför. Trots detta kom jag på delad första plats av tjejerna. Ett resultat jag är sjukt nöjd över. Vi spelade på några godishjul efteråt bara för att det ska man göra och för första gången i mitt liv vann jag fair and square! En liten påse visserligen, men ändock. Som jag blev stolt!
Fortsatte ner på stan för att deltaga i kulturkalaset som pågår men intresset var ändå inte så högt. Vi åt varsin falafel (min allra första i hela mitt liv, bara en sån sak!) fortsatte sen till Chezzan och en öl. Eller några fler.
Då jag imorn ska vara ombytt, instämplad och borta vid kontoret redan 07.15 är jag riktigt nöjd med att jag tog bussen hem vid elva. Kanske inte den mest ultimata tiden, men jag är åtminstonde hemma innan midnatt. Åh, vad jag kommer få sova inatt!

Inga kommentarer: