onsdag, augusti 13, 2008

Annars då?

Jo, tack. Det mesta rullar på. Är naturligtvis lite jobbsliten såhär dag fem. Låt mig informera om att man faktiskt kan bli jäkligt trött trots att man inte gör något. Ok, idag har vi äventyrat bort oss både till matsalen och Focus, naturligtvis lagt herrans massa harpan men även hjälpt en mindre norskt sällskap som blivit av med sin husbil. Bara detta tog närmare timmen, det var ju banker, försäkringsbolag, polis, campingplatser och liknande som skulle kontaktas i all veva.

Höll nästan på att charma till mig ännu en Marabou idag, men jag tackade nej i sista sekund.
I övrig? Tja, tantvarningen slog mig i huvudet när min prenumeration av Svensk Damtidning låg på hallmattan när jag kom hem. Nästan så jag föredrar tidigt sängläge i stället för SATC. Inte för att tidningen i sig är superspännande utan för att 3an kommit in i de sämre (ok, mindre bra) avsnitten av serien. Om det nu fanns några...

Först ska det ringas Smultronet.

Inga kommentarer: