söndag, juli 27, 2008

Vuxenpoäng till mig eller?

Förutsättningarna är strålande, det som fick mig att fega ur var ett par saker jag missade att hinna med igår kväll samt att jag börjar sjukt tidigt imorn. Inte för att jag fått dem gjorda ikväll för det - ändå blir det ingen kaninfest för min del idag. Först var många på, men under dagen drog sig fler och fler ut och allvarligt talat var jag vid dagens början så otaggade det bara gick.
Ett par glas vin blev det trots allt efter jobbet, måste ju passa på med detta väder och när man slutar tidigt. Tidig hemgång betyder mer sömn, så kanske, kanske klarar jag av att inte snooza tre gånger imorn bitti.

Detta måste väl ge mig lite vuxenpoäng, å andra sidan har jag ju varit på otal av dessa fester så jag vet ju med största sannolikhet vad jag missar. Linda Bengtzing, dyr öl och incesthångel.

Vad är väl en bal på slottet...

Inga kommentarer: