måndag, maj 26, 2008

Ta mig tusan!

Jag tror (vågar liksom inte inse, kollar typ med ena ögat försiktigt) faktiskt att jag är klar med rapporten. Vågar man hoppas? Hittills är jag nöjd med det jag åstadkommit. Jag attackerar lägenhetens stökiga sida nån halvtimme, fortsätter med övriga uppgifter och dubbelkollar resten ikväll när jag fått lite perspektiv på allt. Har jag tur tar jag itu med det redan under eftermiddagen och hinner ner till stan för att skriva ut den samt plasta in den i en fin mapp.

Tyvärr hinner jag nog inte till slottskogen för äventyr idag. Vilket är trist för det hade varit kul att träffa pv igen, men detta måste gå före. Bara några dagar kvar! Sen är det molnigt vilket underlättar samvetet. Träning ikväll, det måste jag hinna med. Såg precis att det är min favoritintruktör som kör ikväll. Han har alltid massa schalger på lager, vilket naturligtvis ger massa extra energi. Varför ska allt inträffa på samma dag?

Diska var det!

Inga kommentarer: