torsdag, maj 15, 2008

HRL-repetition

Det var sannerligen inte lätt att gå upp imorse när klockan ringde redan innan halv sju. Tackar vänligast för att det är ljust ute nu vilket bidrog till att jag faktiskt kom upp. Redan kl åtta skulle jag vara på jobbet för en repetition av hjärt och lungräddning. Fanns mycket bra saker att upprepa. Man vet aldrig vad man i jobbet eller privat kan vara med om, skulle något inträffa inom snar framtid skulle jag nog våga hjälpa till mer.

Efteråt pendlade tanken mellan träning eller shopping. Det blev ingetdera. Jag föredrog alternativ fyra (efter att småpula lite med projektet) att nästintill avsluta OTH-säsongen. Allt var frid och fröjd fram tills dess att jag tryckte på fel tangent och avslutade ett avsnitt jag kommit 60% igenom. Lagomt utmattad som jag är av alla tårar (God! why, oh, wy???) är jag nu hungrig och allt jag kan tänka på är reprisen jag ska försöka mig på av förra veckans superdupermos. Saknas bara lite detaljer såsom citron och citronpeppar som kronan på juvlen.


För-bann-ade tårkran!
Men ack så bra!

Inga kommentarer: