torsdag, maj 08, 2008

Avslutsrapport

Är nästan förvånad hur mycket jag hittills fått gjort denna vecka. Nu har turen kommit till avslutsrapporten som ska lämnas in efter projektet. Började med det idag och jag måste erkänna att det är med en gnutta ångest då jag har noll koll på hur en sån ska se ut. Finns det regler? Är det ok om man bara följer de vanligaste punkterna? Måste man ordbajsa och göra en lång text? Hur lång bör en rapport ligga på i genomsnitt? Har ett exempel då jag skrev en liknade förra sommaren som fick mycket bra respons. Bra! Då har jag rubrikerna klara i alla fall. Nu var det vara att få ner allt svart på vitt.

Apropå genomförda saker. Det var lättare sagt än gjort igår när det kom till troslådan och skoresurserna. Fick iväg det värsta bland underkläderna men inte så mycket som jag trodde. Skorna har jag bara radat upp och tagit kort på, likt N, kanske för att en vacker dag minnas. Utrensningen (jag har på känn vilka som åker) kommer börja ske i små portioner när vårstädningen börjar, något som jag är tvungen till att skjuta upp till nästa vecka då jag är fullt upptagen med avslutsrapporten, säljtävlingen, fotodokumentation och budgetering denna vecka. Innan Liseberg öppnar imorgon igen, vill säga!

Inga kommentarer: