måndag, april 21, 2008

Vad händer?

Jag har hela dagen varit på bra humör, ändå har jag konstant stött på hinder som försöker påverka mig. Det går sådär vill jag påstå, jag är lite oövervinnerlig idag!
Allt började ju med att det är måndag, uppkopplingen på Condeco, att jag inte kunde vara ute i solen och nu senast träningen. Jag gick dit full av förväntan. Först är det inte ordinare ledare som har det roligaste passet. Sen står massa tjejer framför så jag ser inget och sist men inte minst händer något med vänster fot, typ lite felbelastning eller så. MEN! Trots detta är jag inte nedslagen, nej jag känner mig fortfarande på topp! Och det bästa av allt. Imorgon är det en ny dag och mitt liv har möjlighet att ändras....


Om man ändå kände såhär varje dag, sicken skillnad livet skulle bli.

Inga kommentarer: