måndag, april 21, 2008

Lite synd om mig

Jag ser massa födelar att sitta här på Condeco och jobba istället för hemma.

Närheten till nån form av föda (hiskeligt dyr sådan visserligen, tur att jag inte sitter här varje dag), mycket människor att titta på, stor andel babes ute på uteserveringen samt att jag faktiskt får mer arbetsro här, när jag väl börjar jobba.

Dock är det trots allt lite synd om mig. Solen skiner som bara den, temperaturen stiger, men jag sitter här inne. Folk verkar ha de supertrevligt därute men jag är fast här.
Dessutom funkar inte uppkopplingen hela tiden, som sagt. Ett riktigt störande moment.

Jag tröstar mig med yttligare en smoothies (nu måste jag verkligen sluta!) som inte heller upplevde till förväntningarna. Isen är för krossad! Attans säger jag bara.
Jaja, nu är snart arbetsdagen över och jag kan gå ut i friska luften. Dags att sluta gnälla!

Inga kommentarer: