tisdag, april 08, 2008

Bagaget funnet

Så kom det äntligen i morse nu då. Bara att börja tvätta smutskläderna för att bli klar innan sista avfärden. Roligt, knappast, men jag får äntligen gå omkring i mina nya mysjackor som fortfarande luktar gudomligt av Aber-parfym så klagar gör jag inte.

Förutom kläderna var det najs att återse alla saker jag köpt. Shoppingen resulterade i:

* 7 par skor (Aldo, Converse, Nike, Abercrombie och Gucci)
* 5 par trosor (Victorias Secret)
* 5 par strumpor (med roliga och olika motiv)
* 6 nagellack ( Sephora, uttalas enligt mig och N; Se-p-hora)
* 4 Chap Stick (Cherry, Rasberry, Mint, vanligt)
* 3 läppglans (2 lancome, 1 Guerlain)
* 2 hotpants (Abercrombie)
* 3 luvtröjor ( Abercrombie)
* 1 Ipod touch (inte till mig utan till jobbet visserligen)
* 1 ögonskugga (svart/rosa, Sephora)
* 4 amerikanska skvallertidningar (US, OK, Pepole och In Touch)


Nu ska jag fortsätta upp- och nerpackandet och tvätta så att jag kan fortsätta med ett par arbetsuppgifter. Allt detta ackompanjerat av ABBA.

Tre hade jag visserligen med mig men detta är vad jag fann när bagaget kom tillbaka!

Inga kommentarer: