måndag, mars 17, 2008

Vinterland

En stor förvåning hos oss alla när vi vaknade imorse och det var chockerande vitt. Att vi blir så förvånad varje gång, det är det kanske mest förvånande ändå. This shit happends varje år, suprise suprise. Ändå lär vi oss aldrig.

Jag trotsade den vita nedebörden och haltade fram til apoteket. Jag är allt annat än top notch idag. Nässpray är numer min bästa vän. Tillsammans med strepsil och näsdukar och läppbalsam. Om jag hade haft en termometer lovar jag att den visat feber.
Efter utflykten ner till Johannebergs city var det bara att bädda ner sig i sängen. När jag vaknade igen stationerades jag i soffan alternativ i fotöljen, beroende på hur mycket energi jag orkat lägga på datorn.

Kvällen verkar smått ointressant från denna vy. Åh, vad jag längtar till våren!

Inga kommentarer: