måndag, mars 17, 2008

FYI

* Jag känner mig sjuk sugen på att åka skidor såhär i påsktider, det var flera år sedan, hm, kan inte ens minnas när det var. Känns som att det är dags nu. Vad gör snön med mig?

* Måndagar är en riktigt tråkig tv-kväll. När man är sjuk har man inget annat att göra så ökar kraven. Så blir man besviken som vanligt. Får se om Filip & Fredrik kan leverera.

* Mamma kommer med största sannolikhet senare i veckan. Myspys i hundraåttio.

* Påsk var det som sagt denna vecka. Jag skulle ju pynta med påskris idag. Jag får skjuta upp det tillsammans med påskstädning till ett friskare tillfälle. Förhoppningsvis imorn. Träna kanske?

* Hockeyslutspelet i full gång. Jag har nog inte brytt mig mindre på flera säsonger. Nej, jag har inte tillräckligt tillit till Frölunda i år. Tack och bock.

* Det är jäkligt synd att sockerkakan redan är slut.

* Andra Avenyn på svt är helt klart underskattat.

Inga kommentarer: