torsdag, mars 20, 2008

Tv-slack

Först började jag dagen med en massa AA-avsnitt, jag börjar bli lagomt torsk på den serien. Har många att gå igenom men vem orkar se alla, jag nöjer mig med att hoppa rätt friskt.
Sen kom W över för att hyra film, träffade sedan på hans äldre släktningar, jag köpte påskris och påskliljor (vad gör man inte för mamma som ev. kommer) och till sist mötte vi upp M. Back to my place och vi tillbringade eftermiddagen med att se Blood Diamond. Den var så lång att jag somnade. Jag tror den var bra. Eller nått. Leo kläckte massa roliga kommentarer med sen afrikanska dialekt.

Nu värms en otroligt onyttig paj i min ugn och jag jobbar på att bli av med mensvärk och försöker klura ut outfit tills ikväll. Det vankas utgång med vin. Det kan ju bli hur trevligt som helst. Jag känner mig taggad!

Inga kommentarer: