måndag, mars 31, 2008

Snabbt hej

Färdigpackad och allt, känns så gôtt!
Har tillbringat arbetsdagen, en lång sådan, på kontoret i Stockholm och fått massvis med saker att göra. Spang på lunch med Schnappi och för ovanligheten skull blev det tres fab på Mcd. Första gången sen förra NY-resan i november med bror faktiskt. Efteråt blev jag ensam lämnad på Stureplan och kände att klockan var såpass lite att jag tog mig en titt på Agent Provocotur där jag hittade en gammal kollega från Mcd Linné. Som N sa, värsta Mcd-reunion senaste dagarna.
Eftermiddagsmöte som drog ut på tiden, sent tåg hem, mat på bordet och sen hets med packningen. Men nu är det över. Jag svalde stoltheten och gick upp på vinden och hämtade familjens största resväska. Tänker vara på den säkra sidan, trots att jag tog bort massa kläder från ursprunget. Man vet ju aldrig hur det ser ut på vägen hem resonerar jag...

Inga kommentarer: