fredag, mars 28, 2008

Kändisnytt

1. Jessica Simpson - min favorit - sägs redan vara gift med den där Tony-killen hon hängt ihop med ett tag. Jaha, se där. Hoppas nån bildbyrå köper fotodokumentation därifrån nu då när vi gick miste om uppladdningen. Att låta henne vara privat för en gång skull? Nja, vore väl inte så roligt för min del...

2. Jag hade alla rätt på expressens Paris Hilton-test. Då slog det mig, jag saknar Paris. Det har varit så mycket Britney och andra ointressanta damer på senaste.

3. Förvånande att mtv lanserar nytt program i Sverige halvåret efter ursprungslandet? Knappast! A shot at love with Teila Tequila är programmet. Jag har sett alla avsnitt. Antingen är det beroendeframkallande eller så har jag dålig karaktär - jag tror på det senare. Bruden i programmet är irriterande galen samtidigt som hon är jäkligt fjompig. Jaja, se det själv. Eller stå över!!

4. Tina vinner kvällens Let's Dance - det känner jag på mig!

5. Favoritserien The Hills diskuteras bli film - som ett låångt serieavsnitt. Låter dock sådär kanske.

Inga kommentarer: