fredag, februari 22, 2008

Vilken härlig dag, ba ba ba baaa...

Vi trotsade den mulna himlen och starka blåsten och begav oss ut på en shoppingrunda som efter mycket om och diverse krav blev lyckad, jag och N.
Jag tänker skona alla med diverse onödiga bilder, men det blev en jättefin grön klänning och en blårandig skjortklänning samt ännu ett par stövlar. Man måste ju passa på nu när utbudet för oss med onormala vader är större än tidigare. Visserligen svarta och lika de andra, men what the heck!
Till sist blev jag inspirerad att köpa saltvattenspray, vad det nu ska vara bra för. Men ändå skönt att dra kortet!
Åt någon form av middag på Tintin efter allt butiksspringade. Hungern gjorde sitt då jag fuskat och inte ätit sedan grötfrukosten vid tio. Illa, illa. Sällskap fick vi av W & V. Trevligt, trevligt.

Hemma har tiden gått åt att spika in övertalningsspiken hos A i New York-kistan. Så nu är det officiellt, tjejresan blir av den 2 april. 40 dagar kvar....överlevningsbart! (Vilket ord!)
Efterätt bestående av Ben&Jerry inför sista delen av kvällens Let's dance, sen är planen att sova. Har tänkt träna imorgon bitti och jag vill verkligen inte vakna trött och därför ligga kvar i sängen länge. Morgondagen känns lite som den ultimata utmaningen.

God natt!

Inga kommentarer: