fredag, februari 22, 2008

Vart tog våren vägen?

Inte heller idag har jag lagt ner mycket tid och energi på att arbeta. Istället fokuserar jag på en runda på stan som snart ska genomföras med N. Första riktiga sen jag kom hem efter julen! Som vanligt är vädret tvärtemot SMHI och visar sig från sin gråa sida, ändå tänker jag leta klänningar. Härliga partyklänningar och sånna som går att använda när solen väl visar sig. Kanske hittar jag ännu ett par skor?!?!
När jag räknade ut förra årets utlägg blev jag förvånad över hur lite pengar jag faktiskt spenderade på just kläder och skor under 07. Detta år ska bli motsatsen! Ska visserligen inte slösa de få slantarna jag har nu, men lite måste man unna sig. Och vem säger att det måste bli dyrt.
Hoppas, hoppas nu att inte chefen ringer ett sent samtal och att solen kan titta fram så jag kan ta med solglasögonen (åh, nya sånna måste jag ha oxå!) istället för vanliga glajjor.
Undra vad som kan tänkas hända till kvällen, spännande värre!

Inga kommentarer: