lördag, februari 09, 2008

Melodifestivalen is in town

Sådär, efter sju hektiska timmar är jag äntligen klar, och som jag skurat, fejat och stått i! För första gången i mitt liv har jag både rengjort en ugn samt skurat ett badrum helt grundligt. Jag är stolt över mig själv. Belöningen kommer ikväll när jag går och lägger mig under mitt splitternya täcke och helt nya sängkläder från Lexington. Så fint blev det.

Men nu till kvällens stora händelse. Melodifestivalen 08 del 1 - Göteborg.
Jag tycker det är skitkul att Face-84 är med och håller på dem, vi jobbat mycket med dem i skolan. Dock lär de knappast gå vidare. Allt jag hoppas är det deras genomförande går bra.
Högsta förväntningarna har jag inte på någon artist utan på Björn Gustavsson, Luuks sidekick. Potentialen att det blir bra finns!
Har för kvällens event laddat upp med finfin fruktsallad. Tyvärr har jag inte hunnit äta riktig mat idag så det blir även middag. Kanske sådär.

Inga kommentarer: