fredag, januari 25, 2008

Softisch värre!

Vasastan var lite tråkigt igår måste jag erkänna. Sällskapet var visserligen det bästa och vi hade trevligt tillsammans, men nog märktes det att det var dagen innan löning allt! Folken var rätt B och snygga killar att spana på var en bristvara. Vi fick nöja oss med killar vi döpte om till "Christian", "Seglarskon" och "Ivarsson-kopian". Sen gick vi till 7elvan för att köpa snask till hemvägen.

Idag tog jag mig en längre sovmorgon istället för igår. Fortfarande lika dumt då jag har massa kvar att ringa. Känns inte helt ok att jag antagligen kommer bryta löftet till chefen om inlämningen. Igen. Så jag ska verkligen inte hänga här kanske!
Men jag ska inte klaga. Jag sitter ändå med mysbrallor, morgonrock, benen på bordet och jobbar hemifrån soffan. Inte alla som har det så soft!

Inga kommentarer: