torsdag, januari 24, 2008

Fräsch start

Tänkte ta mig en sovmorgon då jag inte hade jättemycket att göra med jobbet idag.
Så fel jag hade!
Först hade jag planerat Espresso-frulle med Nyponrosen. För detta var jag tvungen att gå upp tidigt ändå, snoozade säkert i en timme. Sedan ändrades planerna och frukosten åts hemma hos henne istället. Och vilken toppenidé! Jag blev totalt bortskämd med gröt, ostmacka, te och nypressad juice. Godare och nyttigare kunde det inte bli.
Efteråt fick jag värdefulla tips av hennes far om aktiesparande. Kunde jag inte mycket innan kan jag allt nu. Hm, om jag förstod allt rätt med andra ord.

Började jobba vid lunchtid när jag kom hem. Då kom jag fram till att det är dumt att underskatta hur lång tid administrativa uppgifter tar. Har suttit hela eftermiddagen och ctrl+c och ctrl+v'at känns det som. Utöver det mängder med samtal till 08-regionen. Känns som jag står kvar på samma ruta då företagen inte verkar minska. Dessvärre kom jag inte längre, vid fem stängde de flesta växlar, so what to do?

Nu ska jag koncentrera mig på kvällens happening, Vasastan. Me likiii!

Inga kommentarer: