lördag, januari 05, 2008

Partykväll med larmproblem

Det blev en rolig kväll, igår. Trevligt att träffa alla, shotta KM under bordet (det var vatten i mina, mohahahaha) och sedan dansa natten lång. Men det jag känner att det börjar bli jobbigt att jag har lite svårt att prata med folk jag inte känner jättebra. Det blir lixom lite stelt och min hjärna går på högvarv för att klara av nästa punkt på listan, om jag kommer på nästa samtalsämne vill säga.
Efteråt gick jag med födelsedagsbarnet, hennes bror och två kompisar till Harrys där vi strategist ställde oss i schlagerhörnan. Av alla som var där kände jag bara igen en enda person. Vilka var alla egentligen?
Phoneix var stängt av någon anledning så kebaben inhandlades på Kebabhuset innan jag och K samtalade natten om vänner. När jag kom hem strulade larmet då jag tryckte på fel knapp och det gick igång en halvminut senare. En yrvaken pappa fick rädda situationen.

Idag sov jag länge, låg och drog min i föräldrarnas säng och pratade med pappa om livet. Sedan har det inte skett många fler knop då både mamma och jag fortsätter dagen i sunkiga mysbrallor. Det vankas marängswisch ikväll och bara det tycker jag är en anledning att softa ännu mer såhär dagen efter!

Inga kommentarer: