söndag, januari 06, 2008

Krämpor

Jag vet inte om det var dansandet, snön, klackarna eller vad det var som gjorde det, men idag har jag en riktigt ond häl. Såpass att jag haltar omkring på tårna på den högra foten. Kollar man under ser det nästan lite ut som en inre blödning under huden. Men eftersom jag hade skoj var det värt det. Nu när jag ändå inte har mycket på agendan har jag ju tid att kurera den.

Tänkte igår börja om på noll vad gäller mina nagellänger, bet därför ner en alltför långt, nu gör det ont. Men om man vill bli fin - i tidernas begynnelse så att säga.

Far är orolig för mina alkoholvanor och vill att jag ska hålla uppe en viss period. Jag snickrar nu på en ev. deal med honom och en belöning till mig om jag klarar det. Resa till London kanske? Annars är ett samtal till AA kanske ett alternativ. För inte ska det vara så svårt?

Återigen, uttjatat ämne, men stackars Brittan. Tala ut hos Dr. Phil? Linda Rosing "talar ut" i Expressen-varning, någon? Sköt det där själv, du behöver inte dela med det till världsbefolkningen. Eller gör hon det för pengarna? Är det de som ligger bakom hennes alla bekymmer, i grund och botten? Vad hände med hennes miljard?

Inga kommentarer: