torsdag, januari 10, 2008

Kanske imorgon...

Nu när jag är sjuk är mitt morgonhumör värre än vanligt. Och eftersom pappa jobbar eftermiddagar denna vecka är han den person som drabbats värst. Men imorse var jag uppe före honom, (har kvar mina korta sovintervaller, som dock har utökats till 3-4 timmar varje omgång), vilket gjorde att jag hann före till morgontidningen. Och se där...ett repotage om far och hans dansband. Dels gör tidningen en serie repotage om diverse dansband från trakten samt för att bandet i år fyller 40. Kände att det hjälpte mig att genast bli på lite bättre humör.
Hursom hade därför tänkt ära min älskade far samt ge alla hovnarrar mer vatten på kvarnen genom att lägga ut artikeln här. Men, det gick banne mig inte. Jag har efter en stunds letande och sökande på Eskilstuna-Kurirens hemsida ännu inte funnit det. Kanske beror det på att artikeln läggs ut på nätet först imorn (vad är det då för jävla nyhets-kanal?) eller så är det helt enkelt så att hemsida är för jäkla kasst uppbyggt. Hur som, om ni har tur så kanske det blir något att se fram imorn. Bara så ni vet. Nu kan ni sova gott.
Godnatt!

Inga kommentarer: