måndag, januari 14, 2008

Charmtroll

Jag är inget fan av Zlatan. Har aldrig varit. Men jag blev ändå rörd till tårar. Han var värd sina priser! Det strålade så om honom. Han visade upp ett ytterst charmit leende. Någonstans smälte även jag. Familjen endas om att det måste bero på hans Lady, Helena Seger. Åh, sicken stilig dam det är! Matchande kläder som sin man med en otroligt stor mage i vädret. Hennes blickar när Zlatan tog emot priserna på scenen. Det var nästan så att man själv kände hur stolt hon var över honom. Det är kärlek!

I övrigt en mycket bra gala. Peter Settman är en genialisk programledare. Älskar hans kupper och kommentarer. Han vill jag alltid se mer utav.

Anja, ingen förvånandsvärd pristagare men även hon förtjänt av det. Men bästa priset gick till hennes pappa, Anders! Bra att han fick ett stort erkännande. Tänk så mycket tid karln lagt ner på sin dotter. Klart tårar kom, om någon undrar!

Tumba - en jäkla fräsig karl för sin ålder. Du, dig jag gifter mig med....tanken är att du ska se ut så när vi blir gamla!

Hade Kalla fått sitt stora genombrott tidigare hade hon fått priser! Prinsen stilig som alltid, ett säkert kort och Kajsas mottagande var rörande, trots det väldiga upprepade ordet i detta inlägg, var hon värd det.

Tänka sig att jag blivit sånt sportfån. Eller var det det här med galor?

1 kommentar:

Anonym sa...

hellu du. brukar ju itne direkt kommentera hær men nu måste jag bara før håller inte med dig. jag tycker inte att zlatans tjej var stilig. ær det nått hon ær så ær det att se billig ut. anywho... xxo