torsdag, november 08, 2007

Sex and the city in the city

När bror och jag var lagomt stressade för att hinna ut till Islanders arena för hockeymatchen råkade vi springa på Sex and the city-inspelningen vid 42st och Bryant Park. Fatta min förvåning och exaltering. Först förstod vi inte riktigt vad som pågick förrän jag såg Kim Catrall. Och detta på långt avstånd, utan mina glasögon! Tja, vissa personer känner man igen på kroppspråket. Blev tillsagd att inte fotografera med blixt och då skämmes jag och rusade därifrån. Kanske lite dumt gjort av mig, hade säkert fått se mycket mer roligt om vi stannat kvar. Jag tror vi såg alla fyra damer men lyckades bara få kort på Samantha, Charlotte och troligtvis Miranda. Lyckas inte publicera kortet här så kolla på bilderna på facebook!!

Inga kommentarer: