måndag, november 12, 2007

Sanningen och jag var där

Jupp, det är alla fyra huvudrollsinnehavare jag lyckades fånga på bild. Dagens aftonbladet.se har en artikel om den kommande filmen. Visst är Carrie numer brunett, så nu är det ingen tvekan att det är damen med ballongkjolen.

aftonbladet.se skriver i sin artikel:
"När man dagen före vårt studiobesök filmade exteriörscenerna i Bryant Park på Manhattan, och den minkpälsbärande Samantha angreps av djurrättsaktivister, försenades arbetet i timmar på grund av fans och paparazzo-fotografer som ville dokumentera varje ögonblick.
– Fast ni vet ju inte vad som är drömscener och verklighet, säger Sarah Jessica Parker".
Tror ni inte jag skäms lite då, jag var en av alla fans som blev tillsagd att inte fotografera med blixt. Usch, fy skämmes tamifan på mig!!
Det där med djurrättsaktivist verkar dock ingå i själva scenen, puh!

Inga kommentarer: