måndag, november 12, 2007

Besök i himlen

Sista dagen. Sorgligt, sorligt. Did some serious shopping! På Abercrombie såklart. Spenderarbyxorna var på!
Kom dit strax innan lunchtid och vi möttes av en lång kö. Lång kö!! En sån som gick runt hörnet på huset. Whats up med det?? Kyligt som det var stannade vi då på Starbucks i Trump Tower. Alltså, godare Vanilla Latte hittar man ingen annanstan! Åh, vad jag vill att Starbucks öppnar i Sverige snarast. Condeco, Waynes och Espresso House - släng er i väggen!

När Aber öppnade tolv gick vi dit och kom in på en gång trots att kön fortfarande var kvar. Hyseri inne i butiken beskriver stämningen milt. Jag hade tidigare spanat in en halsduk, när jag väl hittade den fanns det tre ex, de tre försvann på två röda. Alla vi tre tjejer som stod bredvid varandra tog nämligen varsinn. Utöver halsduken blev det tre finfina påsar fulla med mjukisbyxor, t-tröjor, parfym, väska och ett par hotpants.
När vi lämnade himlen var jag mer än lovligt lycklig. Men återigen möttes vi av kusligt lång kö utanför. Herre min gud säger jag bara!
Nu luktar hela vårt hotellrum som affären då all parfym de dagligen sprutar ut i lokalen satt sig i kläderna. Och inget mig emot! Trist att det försvinner snabbt när man använder kläderna bara. Jag kan ju liksom inte gå omkring i killparfym!
Tack för den här gången! I'll be back, be sure!

Inga kommentarer: