måndag, november 05, 2007

Resfeber?

De senaste dagarna har känts helt som vanligt. I huvudet har tankarna självklart kretsat kring resan men någonstans har jag inte riktigt förstått vad det innebär. Men imorse vaknade jag orolig och nervös. För saker som kan gå fel. Nu när jag gått igenom alla resehandligar, inköp är gjorda, väskan nästan är packad och det mesta med bror är godkänt börjar oron släppa och jag börjar bli ivirig att komma iväg. Det är ju det här med natten och sömn emellan. Är det det här som kallas resfeber?
Försökte göra dagen i övrigt så normal som möjligt och lite reserelaterat. Bror och jag inhandlade iofs en massa färdgodis och tidningar, promenerade i solen, mötte upp P på centralen som ska vakta lägenheten under veckan mot obehöriga, lagade mat när vi kom hem och tvättade innan förberedelserna började. Så nu är jag klar, dags att sova. Att sova på flygplan är ju av erfarenhet ingen höjdare....höhö.

Inga kommentarer: