måndag, november 05, 2007

Live från Landvetter

5 november är äntligen här.

Sitter nu tillsammans med bror och äter frulle på Espresso House på Landvetter. Helt ok startväder här ute, nerverna håller sig än så länge i schack.
Dagen började bra, lämnade lägenheten och P tidigare än tänkt, inga bilkörer ut ur stan, lyssnade på Frankieboy's New York New York på högsta volym vilket gjort oss riktigt taggade. Hittade bra parkering direkt, snabb-checkade in för första gången i mitt liv, det pep om mig såklart genom säkerhetsdetektorn för att sedan landa här på EH. Nyponrosen, denna frukost är för dig, känns skönt att vi hann träffas i helgen!
Enda problem vi hittills stött på var när bror tappade sitt kontokort genom golvspringor här på EH, men vi fick upp det efter inte så lång stund. Det var roligt. Dock börjar jag ana en annalkande mensvärk....mindre roligt. Men jag är förberedd med mängder av tabletter. Hur var det nu igen, alvedon är inte bra för levern och om jag snart ska dricka öl för att lugna flygnerverna - bad kombination eller??

Inga kommentarer: