torsdag, november 22, 2007

Lite dittan och lite dattan denna dag

Fortfarande har jag svårt med sömnen vilket ännu resulterar i att jag somnar inpå morgonkvisten och bör således sova långt in på dagen. Nu blev det inte så denna morgon då ett tåg var att passa. Det där norrlandståget var inte helt tokigt ändå, största fördelen e ju att man slipper bytet. Och jag gör ju nästan vad som helst för att slippa Katrineholm eller det långsamma tåget via Hallsberg/Arboga.

Där satt jag i min lugna ro då jag efter frukosten somnade till som sig bör efter ännu en natt med kort sömn. Av någon anledning somnar alltid mitt högra lång- och lillfinger när jag sitter upp så och sover. Typ i en bil, på tåget eller när jag flyger. Slår väldigt sällan fel. Ibland händer det även när jag ligger ner och sover, då armen. Det är en ganska otäck känsla det där när man inte känner sina egna fingrar men ändå känner att de lixom sprakar som fötterna gör när de "vaknar". Vad beror detta fenomen om egentligen? Tog upp problemet med W efter vi fikat och han pratade om något om nerver i kläm. Jag har alltid trott på otillräcklig blodtillförsel även om det talar emot sig själv när man sitter upp och låter handen vila på typ låret. Tips tas tacksamt emot.

Har under resterande delen av dagen börjat med projektet och uppgifterna jag har fått ansvar för. Trist nog blev resultatet lika tillfredställande som jag hade hoppats på innan. Informationen jag letar efter verkar svår att få tag på. Det kommer bli många telefonsamtal de närmaste dagarna! Woohooo!! Noooot!

Inga kommentarer: