torsdag, oktober 11, 2007

Onsdagsutgång

Visst trillade dom in, festfolket. Det dracks ett antal burkar öl, MalibuCola, GT och shotades nån form av alkohol från en blå, dyr flaska.
Till och in kom vi till Wish för att bevittna spelningen. H gjorde sitt jobb och allt var bra så. Dock var ljudet för taskigt och H's sång försvann emellanåt.
Kvällens fundering kretsade mest vad tanken med det långa avståndet till larmknappen inne på handikappstoaletten var. Man hinner tänka ganska mycket där man sitter och dinglar med benen (bara en sån grej, varför var toaletten satt så högt?) medans man uträttar sina behov.
Efter diverse avhopp fortsatte trion M, M & K vidare till Nivå. Nästan kunde man ana gay-vibbar då den rejäla majoriteten var av manligt kön. Så oddsen för att hitta en karl, eller två, var goda! Såhär i efterhand kan jag inte klaga.
Väl hemma fick jag en knäpp och städade undan förfesten på en gång. Något som inte tillhör vanligheterna. Idag var jag mer än nöjd trots en odör gammal öl som låg över köket.
För att bota eventuell bakfylla och för att lossa allt från hjärtat mötte jag upp U för sjukt mycket räkor på SoHo under dagens lunch. Trevligt som få såklart.


Bästa Victor och en kanon-frisyr




Party party



Jag smakar tydligen jordgubb



När Victor är på det humöret dansar han gärna,
och mycket, och med fingrarna i högsta hugg

Även jag blev hungrig framåt kvällen




Klockan är ganska sent, men som sann Duracell-kanin jag är, är humöret på topp.

Framför allt har ju naglarna äntligen växt till sig!

Nu verkar det som jag ska på dejt. Gårdagskvällen gav frukt och vi får se vilka äventyr denna kväll avslutas med!

Inga kommentarer: