måndag, oktober 01, 2007

Dynastin-lockar

Hade en frisyr igår som påminde om en bondmora, eller bondhora om man hör fel. Detta resulterade idag i ett lockigt svall som fick mitt hår att se väldigt åttiotal-aktigt. Tänkte mig själv klippt och skuren ur härliga såpan Dynastin. Försökte fota mig själv för att lägga upp en bild på härligheten men då det gick sådär surfade jag runt på cyberspace och fann till min stora förvåning att damerna i serien inte alls såg ut så. Men en annan tanke ploppade upp, vore inte det en kalas-bra serie att återigen reprisera. Det kan eventuellt vara så att det faktiskt redan görs men på någon svåråtkomlig kanal såsom TV400 eller så. Fråga jag då ställer mig är varför inte större kanaler som Tv3 eller Kanal5 gör det istället. Nog för att jag verkligen älskar både Beverly Hills och Vänner, men har vi alla inte sett dem nu och kan dem utantill? Bara en liten tanke så...

Inga kommentarer: