torsdag, juni 07, 2007

Snabb redovisning av sen 2-do-lista

Hej och hallå allihop!
Nu börjar det närma sig midnatt, efter ännu en stekhet dag på Lisse. Något lättare idag då luften var lättare efter morgonens regnväder (eller natt, vet ingen tid mer än att det var ljust. Men ändock oresonligt varmt.
Här sitter jag nu nyss hemkommen och uppdaterar mig på de senaste nyheterna. Bli informerad om Paris korta vistelse där i finkan samtidigt som jag blir rädd för deras rättssystem over there. Båda kvällstidningarna frågar på sina respektive websidor om hon släpptes för att hon är den hon är. Är inte svaret på den frågan väldigt klar; ja!!
Egentligen borde jag ligga i sängen och sova nu då jag ska upp om äckligt få timmar för att tuffa tufftuff-tåg till Degerfors och brorsans student. Men tyvärr har jag sysslor kvar att utföra här hemma. De innebär bla:

* Skriva klart talet jag tänkt hålla - och det kan ta en evighet innan jag blir nöjd
* Packa inför imorgon
* Skriva en packningslista
* Ladda kamerabatteriet
* Ladda ipoden
* Diska
* Städa undan det värsta här
* Försöka hinna med att beställa blommor att hämta upp där i hålan
* Kolla busstider alt. beställa taxi
* Gå och lägga mig och somna snart!

Antingen kommer jag med massor av bilder imorn kväll eller så kommer nästa inlägg på lördag. Vi får se när ankomsten blir av då det ännu inte är helt hundra att jag kan ta bilen hem. Men jag hoppas!!

Inga kommentarer: