tisdag, juni 19, 2007

25 frågor

Jag har lite svårdefinerade känslor inför dessa listor. Gillar att läsa andras och tänker alltid ut i mitt huvud vad jag själv skulle svara. Dock blir även jag irriterad när det rasslar till med en massa himla kedje-listor på mailen. Idag tänkte jag göra ett undantag och publicera en lista, som jag snott från Storra Morran som i sin tur har snott den...

1. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte riktigt men något barnförbjudet är det alltid.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Alla jag betraktar som bästa vänner men aldrig Nives vad jag vet.

3. Vad åt du senast?
Nya gourmet-kycklingen på mcd, första och sista.

4. Har du fått någon komplimang idag?
Nej. Tragiskt!

5 . Har du varit med i en rättegång?
Nej, har dock varit på studiebesök under ett. Sista året i gymnasiet. Åtal för misshandel och stöld. De flesta av oss höll på att somna.

6 . Är du polare med grannarna?
Jag är rädd för dem men jag hälsar alltid och håller upp dörren för de söta gamla damerna.

7. Vilka länder har du bott i?
Sverige

8. Senaste piercingen?
Tog båda hålen i öronen när jag var 4 år.

9 . När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra söndagen då Nivvan och jag åkte till Smögen.

10 . Har du däckat/spytt för att du druckit?
Alla ska vi den vägen vandra.

11. Har du äggat någon?
Inte mer än bakelse-varelser.

12 . Har du haft en stalker?
Ja. Det var inte roligt!

13 . Hur bra är din syn?
Folk utan glasögon ser långt, de med glasögon ser längre.

14 . Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ser ingen anledning varför jag skulle.

15 . Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
När två kollegor från mcd i etuna gifte sig 02.

16 . Var är dina syskon just nu?
Brorsan sägs återigen härja i eskilstuna.

17. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
När vi träffas, vilket händer ibland.

18 . Vem ringde dig senast?
Weddan

19 . Vilken tid gick du upp imorse?
Så sent som 10.15. Det här med att gå upp kl 7 varje dag-tesen håller inte.

20 . Vad ska du göra i helgen?
Fira midsommar, umgås med bror, njuta av ledigheten och ladda inför Justin.

21 . Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jag älskar dig mer än allt i världen men du vet att det inte e lätt"

22 . När var du riktigt sjuk senast?
Nu var det faktiskt ett tag sen.

23 . Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det var ju några E-kändisar (s.k. stureplansprofiler) som jag träffade under tiden i Sthlm. Vem som var senast minns jag inte.

24 . Vad finns i din bakficka?
Snus eller inköpslistan på mat.

25 . Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa, stoppar in ett snus, sätter på datorn och hämtar GP.

Inga kommentarer: