söndag, maj 27, 2007

Sikken scheet kväll

Nej idag har det inte varit en speciell dag. Jag har nämligen inte gjort någonting. Lagat riktig mat är det mest ansträngande jag gjort!
När man e hemma en lördagskväll vill man ju gärna bli underhållen av tv'n, men där fann jag verkligen inget stöd. Bara en massa usla program. Därför roar jag mig nu med att lyssna på Barbados senaste singel på repeat. Faktiskt riktigt bra. Glömde skriva i förra inlägget hur grym den nya sångaren är. Låter som Magnus Carlsson, jupp nu är cirkeln sluten! Men det var väl därför han fick jobbet oxå. Killen är bara tjugo bast men ändå en riktigt bra sångare (skrämmande att tänka att han e lika gammal som bror). Det här kommer garanterat bli hans stora genombrott. Får väl se om han klarar av det tuffa dansbander-livet eller om han gör som sina föregångare och lämnar språngbrädan ut i det stora artistlivet. Sen kommer kan från lilla Kungsör. Det tycker jag e lite coolt.

Inga kommentarer: