tisdag, maj 29, 2007

Färgklick i den gråregniga vardagen


Här i gbg småregnar det mest hela tiden idag. Snart är det dags för juni månad men det känns snarare som april fortfarande. Flanet och jag njöt av minnerna när vi satt vid kanalen och solade i slutet av mars. Det svenska vädret är minst sagt ombytligt så det är inte konstigt att man blir en skvätt galen.
Hursomhelst tänkte jag bara lägga upp ännu en onödig bild här och nu.
Fick nämligen denna fina bukett, leverad av blomsterbud!!, av mamma och pappa i fredags. I examenspresent. Första gången jag fick ett blomsterbud och jag tyckte den var så klockren, rosa och allt, att det nästan kom en tår.
Så därför tänkte jag dela med mig av min glädje och sätta lite färg på denna gråa stad innan jag skuttar ner till Liseberg!
Tjipp och hej!

Inga kommentarer: