tisdag, maj 01, 2007

Don't drink and dail, kids!!

Jag har sån fruktansvärd bakisångest från igår att jag håller på att storkna. Problemet är att jag inte minns mycket. Dock trillar bitarna på plats allt eftersom märker jag nu. Jag är verkligen inte nöjd med det som kommer fram.
Ångesten botas av att prata med någon. Tyvärr har jag bara fått upp bror och Victor i denna tidiga morgontimme. Jag terroriserar alla jag kommer på men de har stängt av sina mobiler så jag är chanslös.
Varför varför varför??
Jag som skulle hem och deklarera igår efter jobbet. Jag som skulle gå upp halv sju i morse och tvätta och göra klart för avfärden imorgon. Det blev inte mycket av det inte. Tar jag tag i deklarationen nu? Nej jag är för occuperad av andra tankar. Jag skulle vilja använda ordet helvete för mitt beteende igår. Största anledningen stavas s.m.s. Varför ska jag alltid ringa eller messa på fyllan? Jadå, igår nåddes högre höjder på patetiska versioner. Ja, jag har aldrig skickat snuskigare meddelande. Till någon. Någonsin!! Prata sex och snusk på jobbet, till maten, på förfesten, ja helt öppet är totalt fine för mig. Men det här!! Inte ok!! Jag måste sluta bete mig såhär och börja i terapi eller något. Det jag definitivt behöver är ett alkolås på min mobil så att jag inte utsätter mig för denna skam. Förkrossad är ett ord jag skulle vilja använda, kanske en aning dramatiskt som inte är helt sant.
Jag undrar varför jag sa allt det där till T, till J som jag inte ens känner, för att inte prata om M som jag precis minns att jag träffade. Och så J. Ja, nu använder jag helvete! Kanske borde skärpa till mig innan jag ska till jobbet. Jag vet dock inte hur! Biffa till mig och komma in i matchen kanske?

Inga kommentarer: