söndag, april 29, 2007

Säsongspremiär

Det blev en lång men rolig dag igår. Vem hade kunnat ana. Premiär för säsongen 2007 men ingen känsla av premiär så långt man kunde ana och de flesta jag pratade med kunde inget annat än instämma. Det var fint väder och ganska mycket folk. Kanske berodde det på att träden var relativt utslagna och parken var grön.
Visst var några av de nya snurriga men det var lätt att ta.
För min del blev det skyltning x 2, bänktorkning vid scenen och en herrans massa sop på tvåan. Området jag tycker allra minst om men även det gick och kändes bra.
Jag vet inte hur länge denna positiva känsla kommer sitta i, kanske är jag obotligt trött på det när jag sätter mig på tåget hem på onsdag, men jag antar att det gäller att passa på medans det varar.

Efter jobbet var vi några som var henmma hos Flanet för att fira hennes födelsedag. Men efter det gigantiska arbetspasset var jag trött som sig bör så jag följde aldrig med ut. Istället for jag hem och sov. Givetvis vaknar jag för tidigt idag. Men vad göra. Ska jag lägga mig och sova en stund till eller ta tag i allt som jag borde göra innan jag börjar jobba idag igen.
Ja, jag är minst sagt lite schleeten nu!

Inga kommentarer: