söndag, april 29, 2007

Dag 2

Nu går jobbet verkligen på rutin.
Denna söndag var det inte lika mycket att göra som igår och jag är ytterst tacksam att det inte var idag jag jobbade tolvtimmars-passet. Annars hade jag blivit koko.
Såhär i börja av säsongen har alla kvar presationsnivåer som är högre så mina timmar blev ändå relativt ambitiösa.
Det märket på fötterna om inget annat. Platta skor, och då menar jag verkligen platta, är inte bra om man har ett jobb som innebär 6-8 timmars promenad. Nu mår fötterna inte bra kan jag meddela för de intresserade. Detta betyder sko-shopping imorn. Frågan jag måste ställa mig innan är, ska det inhandlas sneakers som är varma, något större och klumpigare som är bra promenadskor, eller ska jag handla något mer feminint som även passar lite chic till kassan senare i sommar. Dumt att ha flera skor. Eller kanske inte. Jag återkommer när shoppingen är gjort.
Nu ska jag diska mina två stekpannor superrena. Spännande va?

Inga kommentarer: