fredag, april 27, 2007

Snygga tjejer

Nu när jag åter är queen of my home och helt kan änga mig åt tvtittande samt vara häskare över fjärrkontrollen har morgonen gått åt att slötitta på Mtv. Då det är lite krångel och meck med digitalkort hos päronen blir det allt för sällan med det. I småstan är det dessutom begränsat utbud av radiokanaler så jag är lite efter vad det gäller den senaste musiken, något som jag nu tänker ändra på här under mina dagar i storstan. Men det slog mig hur snygga dessa damer var i sina respektive videos. Avril ser äldre och snyggare ut men jag blir fan kär i Christina!! Visst har jag gillat hennes låtar men jag har ju alltid varit ett Brittan-fan. Men nu jäklar. Jag blir som förtrollad när jag ser videon, för hur läcker är hon inte på en skala. Nästan så jag blir lite ledsen över att inte vara lesbisk. Fast då hade jag ju å andra sidan drabbats av olycklig kärlek. Det räcker med det jag redan bär inom mig.

Inga kommentarer: