fredag, april 27, 2007

Kickoff för säsongen 2007

Det går otroligt fort det här måste jag säga. Redan april och kickoff avklarad, och om mindre än tjugofyra timmar stämplar jag in igen. Inte för intet att man blir lite sentemental.
Det var ändå en lyckad kväll igår. Dock inget duracellbeteende utan jag höll en jämn nivå på känslorna.
Startade kvällen, som sig bör, med karusellåkande. Balder och Uppswinget stod på schemat innan vi intog mat och dryck på Tyrolen. Kanske var det, för min del iaf, lugnaste Tyrolenkickoff jag varit på.
Många av dem jag verkligen ville se från de andra avdelningarna fanns på plats. Då det i år är övervägande nya på parkvård var det skönt med bekanta ansikten.
En av dem jag spanat på lite förra sommaren fick jag ett första samtal med för säsongen och det kan bara bli bättre, hihi. Av hans kollega fick jag en massa pussar. Ja vi har nog flörtat lite innan men detta? Tja, det kan ju va roligt att spela flört-leken lite grann.
Efter parken stängde blev det något av klubbhoppning för min del. Fortsatte vidare till Valand där det efter lite strul endast blev jag som betalade och gick in. Visst såg jag lisebergare jag kände igen till utseende men ingen att umgås med. En parkvårdare till fann jag men hon försvann fortare än jag hann blinka. Då tog jag mitt förnuft till fånga och mötte upp de andra på Hunden men blev lite rastlös och gick till Lounge. Där var det dödare än dödast och jag gick tillbaka till Hunden. Av någon anledning blev det en internationell diskussion med grannbordet.
För lite nattamat stannade vi till på Sevvan innan det blev en ytterst trevlig promenad hem med W & V.
Somnade som en stock och det finns inte mycket som är bättre än att sova i sin egen säng.
Överlycklig kan man knappast kalla mig när bror ringer och väcker en dagen efter. Tuf shit!
Nu är det bara tuta och köra då! Detta ska bli den bästa säsongen någonsin!!

Inga kommentarer: