onsdag, april 18, 2007

Såhär däremot


Från början var jag inget fan, och är väl inte det idag heller, av Nicole. Till en början var jag på Paris sida men när hon väl blev too much blev Nicole mer intressant. Det var väl på gränsen innan vi blev bombaderade med texter, löpsedlar och bilder på den tunna versionen av samma brud. Ärligt tycker jag tyvärr att hon blev snyggare i den senare även om det finns vissa gränser. Häslosammare innan javisst, men hon fick ju även en ny grymt snygg stil. Om det stämmer att den nya stylisten försedde henne med beroendeframkallande tabletter, tja, ingen eld utan rök, men helt ärligt är det inte min huvudvärk.
Hade jag själv kunnat hade jag valt att sätta på mig liknade kläder som denna bild för gud vad snyggt det är. Nu ser ju inte verkligenheten ut så, så jag får nöja mig med att drömma. Och det funkar bra för mig! Dock måste jag säga att detta inte är favoritbilden från hennes shoppingtur men jag kan nu visa vilka kläder jag menar.

Inga kommentarer: